بهترین دکتر بیماری های زنان در تهران

بهترین دکتر برای بیماری های زنان در تهران کیست ؟چگونه می توان یک دکتر زنان  خوب برای درمان انواع بیماری ها پیدا کرد ؟ ملاک های انتخاب برای  متخصص زنان  کدامند ؟  زنان  به نسبت مردان  به دلیل فرم ناحیه  تناسلی  که دارند  بیشتر  مستعد ابتلا به انواع بیماری ها هستند ، به همین دلیل لازم است تا در دروه  های منظمی  این کنترل ها نزد  یک متخصص زنان خوب و با تجربه صورت گیرد . اما چگونه می توان  یک متخصص زنان خوب در این زمینه  پیدا کرد  که بتواند  انواع بیماری ها را تشخیص دهد و بهترین راهکار برای درمان  آن را انتخاب کنند .

بهترین دکتر بیماری های زنان در تهران

فیبروم های رحمی

فیبروم های رحمی  یکی از شایع ترین دلایل  مراجعه  خانم ها به متخصص زنان است، به طور متوسط می توان گفت 40 درصد خانم ها ممکن است به درجاتی دچار این مشکل شوند.

فیبروم ها در حقیقت از جنس خود عضله رحم هستند و دلیل آنکه چرا برخی از خانم ها دچار فیبروم  رحمی  می شوند در حقیقت نامشخص است . یکسری عوامل وجود دارد  که خانم ها  را  مستعد  این بیماری می کند از جمله :

سن بالا، تعداد زایمان خیلی زیاد ، بعضی از نژاد های ژنتیکی  و  یا برخی بیماری های همراه  همچون آندومتریوز می توانند  از  دلایل ابتلا به  فیبروم رحمی شناخته شوند . شناخت و  تشخیص  این علائم توسط متخصص زنان امری بسیار مهم است  که لازم است  به آن توجه شود .

بیشتر  خانم  ها معمولا به دلیل خونریزی های نامنظم و افزایش حجم خونریزی در سیکل های قاعدگی به متخصص زنان  مراجعه می کنند . لازم است  تا این علائم بررسی شود  تا  علت  اصلی  مشخص گردد.به همین دلیل  اگر  خانم ها  به چکاپ های دوره ای  خود توجه کافی داشته  باشند  می توانند با بروز  کوچکترین  علائمی از بیماری در مراحل  ابتدایی درمان را انجام دهند .

دکتر پرند حاصل متخصص زنان در مرزداران و نازایی با روش های نوینی به تشخیص و درمان بیماری های زنان می پردازند. جهت تعیین وقت مشاوره و مراجعه به پزشک با شماره 02144261580 , 02144265367 تماس بگیرید. همچنین برای ارتباط با دکتر به آدرس اینستاگرام مراجعه نمائید.

درمان عفونت

ابتلا به انواع عفونت های  ناحیه تناسلی و  ادراری  یکی دیگر از نگرانی های شایع در بین بانوان است .  در صورتی که  فرد  بهداشت  فردی خود را رعایت  نکند،  باکتری ها و قارچ های  ریز و درشتی  که در بدن  هستند ،  شرایط را برای  بروز عفونت  آماده می کنند . البته باید  گفت  اکثریت متخصصین  زنان بر این عقیده هستند  که تمام زنان در  طول دوره زندگی خود  حداقل یک مرتبه دچار عفونت می شوند که  می توان  با  استفاده از قرص ها و کرم های واژینال درمان  را انجام داد .  متاسفانه خیلی از افراد  با بروز  عفونت ، درمان های خودسرانه می کنند  که می تواند نتیجه برعکس داشته باشد .  علائم عفونت  بسیار بارز و البته آزار دهنده هستند  توصیه می  کنیم  با مشاهده  هر کدام از علائم برای درمان به متخصص زنان  خود مراجعه کنید .

خلاصه مطلب

این دو مورد  بیماری  که ذکر  کردیم تنها دو دلیل مراجعه بانوان به متخصص زنان بود ،  یک متخصص زنان خوب و با تجربه باید  بتواند  انواع بیماری های  شایع  در بانوان  را در  زمان  خود تشخیص و درمان کند . دکتر پرند حاصل در  این زمینه  از تجربه و تخصص بالایی برخوردار هستند .